Sunday, September 24, 2017

'Bukan semua pemimpin mampu buat seperti PM'

AZIZAH SHAFIEI
24 SEPTEMBER 2017
Shamsul Anuar dan Ismail Sabri bersama masyarakat setempat serta lima pelajar Tahun 1 yang menerima replika SSPNi sebagai simbolik penyerahan bantuan itu kepada 300 pelajar dari enam cawangan Umno dalam kawasan Parlimen Bera.

BERA - Pendekatan membantu rakyat secara menyeluruh tidak mampu dilakukan oleh semua pemimpin sebagaimana dilakukan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Pengerusi Biro Kebajikan Umno, Datuk Dr Shamsul Anuar Nasarah berkata, program Umno Bantu Rakyat 2.0 adalah antara program yang berkesan secara berterusan kepada golongan sasaran yang dilaksanakan oleh kerajaan BN.

"Ada orang cakap sesiapa memerintah pun boleh buat program macam ini, namun sebagai contoh, insentif kepada pekebun kecil getah sebanyak RM200 sebulan yang dilaksanakan oleh PM sekarang tiada semasa zaman Tun Dr. Mahathir Mohammad.

"Jadi bukan semua pemimpin boleh lakukan seperti Datuk Seri Najib dan program ini adalah usaha memperkasakan lagi bantuan kepada rakyat," katanya ketika berucap pada majlis pelancaran program Umno Bantu Rakyat 2.0 Parlimen Bera di Sekolah Kebangsaan Dato' Seri Hamzah, di sini hari ini.

Hadir sama, Ahli Parlimen Bera yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah.

Parlimen Bera menjadi lokasi ketiga pelancaran Program Umno Bantu rakyat selepas daerah Bentong dan juga Cameron Highlands di Pahang.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-