Tuesday, July 23, 2019

Mohamed Azmin, Amirudin dinasihat bekerjasama dengan polis - Wan Azizah

Sofian Baharom
22 Julai 2019 8:54 PM

TIMBALAN Perdana Menteri Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menyampaikan ucapan pada Program Wacana Ilmu di Sri Satria hari ini. 
- UTUSAN ONLINE/BERNAMA

PUTRAJAYA 22 Julai - Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali dan Menteri Besar Selangor, Amirudin Shari dinasihatkan untuk bekerjasama dengan pihak polis berhubung isu dalang penyebaran video seks sejenis dikaitkan dengan Mohamed Azmin.

Presiden Pakatan Harapan (PH), Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail berkata, ini memandangkan kedua-dua mereka dilihat mempunyai maklumat yang dapat membantu dalam penyiasatan kes berkenaan.

“Eloklah dia (Mohamed Azmin) dan Menteri Besar Selangor bekerjasama dengan polis. Ini kerana mereka nampak gaya mempunyai maklumat yang sepatutnya dapat menolong dalam penyiasatan kes ini,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri Program Wacana Ilmu Sri Satria di sini hari ini.

Beliau memberi reaksi terhadap pengakuan Mohamed Azmin ketika berucap pada majlis kesyukuran dan doa selamat di kediaman rasmi Menteri Besar Selangor malam tadi, bahawa pemimpin nombor dua PKR itu tahu siapa dalang di sebalik penyebaran video yang dikaitkan dengan dirinya.

Amirudin juga dilaporkan telah memberi bayangan seolah-olah beliau tahu siapa dalang kepada penyebaran video seks sejenis yang dikaitkan dengan Mohamed Azmin.

Dalam ucapannya pada majlis doa selamat dan kesyukuran terhadap Mohamed Azmin di kediaman rasminya di sini malam tadi, Amirudin memberi bayangan bahawa dalang tersebut adalah mereka yang pernah melalui zaman pahit ketika isu skandal serupa timbul 20 tahun dahulu.

- UTUSAN ONLINE

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-