Friday, July 1, 2022

Ismail Sabri: Serang saya bermakna lemahkan BN

malaysiakini.com
Bernama
Diterbitkan: Jul 1, 2022 10:27 PM

Ismail Sabri Yaakob menegaskan beliau adalah Perdana Menteri daripada Barisan Nasional (BN), justeru sebarang tindakan menyerangnya bermakna melemahkan kepimpinan gabungan politik itu.

Ismail Sabri berkata beliau juga adalah perdana menteri yang memimpin kerajaan persekutuan pada masa ini dan sebarang perbuatan menyerang kerajaan adalah umpama menyerang kerajaan pimpinan BN.

"Sebenarnya malam ini saya tidak berucap, sepatutnya saya diberi slot esok (di Konvensyen BN Sabah) tetapi saya minta maaf tidak dapat hadir… saya berucap malam ini walaupun lima minit sebab dah ada orang kata perdana menteri disekat daripada berucap di Konvensyen BN Sabah.

"Apa berlaku malam ini jelas menunjukkan bahawa pihak di luar sedang cuba memecahbelahkan perpaduan sesama kita," katanya ketika berucap pada Majlis Makan Malam Ahli Dewan Tertinggi BN Bersama Kepimpinan BN Sabah di Bangunan Umno, Karamunsing malam ini.

Turut hadir Pengerusi BN Dr Ahmad Zahid Hamidi, Timbalan Pengerusi BN Mohamad Hasan, Timbalan Presiden Parti Bersatu Rakyat Sabah Arthur Joseph Kurup dan Pengerusi BN Sabah Bung Moktar Radin.

- Bernama

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-