Saturday, September 14, 2024

PRK Mahkota: Laungan 'Hussien' bergema

bharian.com.my
Oleh Alias Abd Rani 
bhnews@bh.com.my
- September 14, 2024 @ 9:39am
Penyokong BN mengiringi Syed Hussien ke pusat penamaan calon - NSTP/ALIAS ABD RANI

KLUANG: Laungan 'Hussien! Hussien! Hussien!' bergema ketika penyokong Barisan Nasional (BN) mengiringi Syed Hussien Syed Abdullah ke pusat penamaan calon di Dewan Tunku Ibrahim Ismail, di sini, pagi ini.

Syed Hussien, 40, yang juga Ketua Pemuda UMNO Kluang menjadi taruhan BN untuk bertanding pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Mahkota yang dijadualkan berlangsung 28 September ini

Terdahulu, beliau tiba di pusat penamaan calon kira-kira jam 8.30 pagi dengan diiringi anggaran kira-kira 5,000 penyokong BN bersama kepimpinan parti itu serta Pakatan Harapan (PH).

Antara yang kelihatan ialah Pengerusi BN yang juga Presiden UMNO, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi; Timbalan Presiden UMNO, Datuk Seri Mohamad Hassan; Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Johari Abdul Ghani; Presiden MCA, Datuk Seri Dr Wee Ka Siong; dan Setiausaha Agung DAP, Anthony Loke.

Selain itu, turut hadir ialah Menteri Besar Johor, Datuk Onn Hafiz Ghazi yang juga Pengarah PRK DUN Mahkota, dan Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Amirudin Shari.

Ketika melangkah ke pusat penamaan calon, Syed Hussien dilihat mengaminkan doa.

Beliau turut menyebut 'doakan saya' beberapa kali sambil melemparkan senyuman kepada penyokong BN.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-