Monday, August 24, 2015

Jamal tarik balik kecaman, mohon maaf dengan MB Johor

FMT Reporters | August 24, 2015

Menafikan meviralkan kenyataan yang dibuat dan menjelaskan ia hanya pandangan peribadi
PETALING JAYA: Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Jamal Yunus menarik balik kenyataan dan memohon maaf terhadap kecaman yang dibuatnya ke atas Menteri Besar Johor, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.

Melalui kenyataannya di dalam Group Telegram Ketua UMNO Bhg Msia, beliau menjelaskan apa yang disuarakan sebelum ini hanyalah pandangan peribadi.

“ Saya sekali lagi memohon maaf dan ampun kpd kbs Johor…dan menarik balik kenyataan saya tersebut terhadap YAB MB JOHOR…itu hanya pandangan peribadi saya dalam group ini.

“Dan saya tidak meviralkannya dan tidak tahu bagaimana ia boleh terkeluar daripada group ini…mohon ampun dan maaf sekali lagi,” rayunya dalam mesej berkenaan.

Pada ayat yang seterusnya, Jamal menjelaskan dia bersetuju dengan pandangan dan nasihat yang diberikan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar kepadanya.

“Saya budak baru belajar jika tersilap tolong tunjuk ajarkan,”tulisnya dalam Telegram berkenaan.

Sebelum ini, dalam kenyataan kerasnya Jamal menuduh Khaled gagal mengawal orang kanannya, Khairy Malek yang juga Setiausaha Politik Menteri Besar Johor selepas UMNO Bahagian Gelang Patah meluluskan usul supaya Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamad Najib Tun Razak supaya cuti rehat.

“Kepada Khaled saya ingin berpesan, jadilah anak jantan.

“Jika mahu menentang PM, lakukanya secara terang-terang, letak jawatan dan lawan macam pendekar.

“Jangan main baling batu sembunyi tangan.

“Najib perlukan barisan yang “Sehati Sejiwa” untuk mengembalikan keyakinan rakyat terhadap Barisan Nasional, ” antara kecamaan yang dibuatnya terhadap Khaled.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-