Thursday, March 4, 2010

Wak dah agak dah, PAS dungu dan terus mendungu

Poto pinjam dari : pilihan-anda.blogspot.com, bole ye, tn punya blog!

Celako! Celako! Celako! punya PKR, kata pak2 lebai PAS.

Syue! Syue! Syue! itu PKR, kata taukey2 DAP.

Peduli apa! Peduli apa! Peduli apa! itu PAS dan DAP, kata pengkhianat PKR.

Ini lah yang sedang berlaku dalam Pakatan Rakyat. Akhirnya Allah telah memberikan petunjuk kepada yang benar. Parti Pakatan Rakyat mesti di musnahkan sebelum PUR13. Parti ini telah banyak membawa balabencara dan kerugian yang amat besar terhadap agama, bangsa dan negara.

Pakatan Rakyat yang diterajui oleh PKR dan dikuasai oleh DAP dan di ikuti oleh PAS sedang menuju kejalan kehancuran. Semakin ramai pemimpin2 nya sudah sedar akan keburukan PR dan bertindak keluar dari parti itu.

Insiden penghijrahan pemimpin PKR ini dengan sendiri telah melemah kan Pakatan Rakyat. Harapan PR untuk berkuasa semakin tipis. Rakyat yang menyokong PR juga sudah hilang kepercayaan nya. PR akan mengahadapi jalan sukar pada PRU13 akan datang.

PAS, kasehan parti ini. Sudah hilang tempat berlindung nya. Kini PAS sudah jadi 'Lebai Malang'. Hancur berkecai harapan nya untuk menubuhkan negara Islam di Malaysia.  Kepada para penyokong PAS, lupakan sahaja PAS kerana selama ini anda semua telah di permainkan oleh pemimpin2 PAS.

Sebenar nya pemimpin2 PAS tahu bukan mudah untuk menubuhkan sebuah negara Islam di Malaysia. PAS sendirian tidak mampu untuk melaksana kan nya. PAS sudah tersalah pilih rakan untuk melaksanakan misinya. PAS mengharaf bantuan dari PKR dan DAP. Sekarang PKR sudah khianati PAS. Bagaimana pula dengan DAP? Adakah PAS boleh bergantung haraf kepada DAP untuk membantu nya menubuhkan negara Islam di Malaysia?

Perkara ini ahli2 dan penyokong2 PAS kena jawab sendiri.

1 comment:

  1. Mudahnya kamu melatah mengeluarkan kenyataan yg berbaur tohmahan begitu rupa...
    Renung2lah selama ini..dari dulu hingga sekarang..kenapa PAS tu dok ada lagi dan tak hilang dalam politik negara..
    Kenapa dalam tempoh lebih 50 tahun..perkataan mengujudkan negara Islam tidak diperjuang kan oleh umno...??
    Yg kononnya didiami oleh orang melayu berugama Islam tu..?
    Jgn terlalu menunding jari pada orang lain..sedarkah tuan hamba yg umno sendiri lakukan selama memerintah negara hingga kini...
    terlalu banyak kebaikan dilakukan namun keburukan terhadap Agama dan bangsa lagi tersohor...namum ramai orang yg seangkatan dgn tuan hamba yg bijak pandai memandang dgn sebelah mata,,bahkan kadang2 melihat itu semua sebagai hasil dari kerja buat pembangkang..sedangkan siapa sebenarnya yg mempunyai cemeti ditangan..???

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-