Friday, January 6, 2012

Jika DSAI terpenjara........................~~~~

Wak mau kasi sedikit pandangan yang mungkin ada orang yang fikir Wak ni kurang bijak. Apa yang wak nak katakan hari ni ialah tentang DSAI. Beliau ni bukan sembarangan manusia. aura peribadi nya sukar di tandingi oleh mana2 ahli politik.

Cara beliau berpidato memang hebat, ramai anak2 murid nya seperti azmin, ezam dan lain2 sudah berjaya tiru cara beliau berpidato. DSAI ni sebenarnya ada magickal power dalam personaliti nya untuk menarik tumpuan dan perhatian penonton2 ketika beliau berucap. Segara kata2 yang terluah dari mulutnya akan mempersonakan penuntun2 nya. Itu lah yang Wak kata kan tiada pemimpin2 lain boleh buat.

Kini di saat2 akhir kebebasan nya sebelum ke Sg Buluh, sambutan dan sokongan terhadap beliau nampak semakin ber tambah2 meriah. Kebanyak kan pencacai2 UMNO tersalah anggap bahawa tujuan 'road show' yang di buat oleh DSAI ini se mata2 untuk mengubah keputusan mahkamah yang belum pun di putuskan.

Perbicaraan kes LIWAT 11 ini boleh dikatakan telah di ambil perhatian oleh semua manusia di seluruh alam maya ini, dari bayi hingga yang dah tua bangka yang hampir dengan kubur. Manusia2 ini boleh lah dikatakan semuanya berakal dan berfikiran waras2 belaka. Mereka telah pun mengikuti perbicaraan liwat 11 ini dengan penuh minat dan khusuk.

Mereka2 semua nya mengikut perbicaraan ini dengan fikiran yang lapang dan terbuka serta menilai fakta2 yang mana logik dan yang tidak logik dari kedua2 belah pehak. Sepanjang perbicaraan mereka telah dapat memerhati kan tentang beberapa perkara kebobrok kan fakta2 dari pehak plantif yang telah di terima pakai dengan mudah.

Sebagai contoh satu fakta yang tidak logik ialah tentang plaintif yang mengaku tidak mandi junub selama dua hari tetapi dia tidak pernah tinggalkan solatnya. Sebagai seorang muslim yang sejati, bagai mana dia solat tanpa junub selepas dia 'di liwat'? Sebagai rakyat biasa seperti Wak yang tidak belajar tentang undang2 mahkamah pun ada rasakan bahawa plantif ini tidak jujur orang nya.

Jika di takdirkan DSAI di jatuhkan hukuman bersalah, maka pandangan rakyat pasti akan rasa ada sesuatu yang mencurigakan tentang kes 'LIWAT 11' ini. Maka keptutsan hakim 'mahkamah rakyat' pasti akan pandang serong terhadap kerajaan yang memerintah.

Sokongan dan simpati terhadap DSAI semakin bertambah dan rasa ketidak puasan hati rakyat terhadap kerajaan akan bertambah juga.

3 comments:

  1. SAPA YANG BERTAMBAH SOKONG KALI LIWAT KAKI MANTAT...PI RAH WAK LABU KO NI BODOH... TAKDE SAPA DLM DUNIA NI NAK ORG GAY , JADI PEMIMPIN. AKU MMG MUSUH KOMUNIS DGN KELING . KALU CINA ISLAM KELING ISLAM MAMAK ISLAM AWEK SIAM ISLAM AKU SUKA

    ReplyDelete
  2. TGOK PERUT ANUGAY SEKRG...DIA NAK COVER PASAI VIDEO SEKS BALUN CINA TUH...DAH LE ANUGAY..KO BOLEH TIPU MANUSIA TAPI ALLAH TAK BOLEH. TOBAT LE

    ReplyDelete
  3. Manusia 'bodoh' saja yang selalu dengan mudah terkeluar perkataan 'bodoh' dari mulut nya.
    'Manusia bodoh' sahaja yg tergamak menuduh manusia lain bodoh.

    Adalah kurang bijak jika menuduh sesama manusia tanpa bukti yang nyata cuma atas dasar desas desus sahaja. Jika wak ada betul2 ternampak dengan mata kepala wak sendiri baru lah wak percaya.

    Wak bukan nya terlalu alim sangat, tapi Wak masih lagi takut dengan Allah kerana dos memfitnah sesama manusaia tambah pula sesama Islam.

    Refer kembali semua posting yang Wak dah publishkan dalam blog ini, mana ada posting yang sanjung, puji atau pun mengutuk DSAI.

    Wak tidak se kali2 pernah nyatakan sama ada Wak percaya atau tidak tentang kes liwat DSAI ini.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-