Tuesday, September 17, 2019

Anwar jawab Zuraida: Semua dipersila, teh dan kopi disediakan

News | Diterbitkan Hari ini 1:39 tengahari 


Anwar Ibrahim tidak bersedia untuk berganjak dengan tuntutan Naib Presiden PKR Zuraida Kamaruddin yang mahu “mesyuarat rekonsiliasi” diadakan antara presiden dan mereka yang tidak puas hati dengannya.

Sebaliknya, kata Anwar, beliau boleh berjumpa dengan mereka dalam banyak mesyuarat biasa PKR yang telah mereka pulaukan.

“Mesyuarat biro politik setiap Rabu, Mesyuarat Majlis Pimpinan Pusat (MPP) bermesyuarat tiap-tiap bulan.
“Semua dipersilakan dengan segala hormatnya dan teh kopi disediakan,” katanya kepada wartawan ketika diminta mengulas kenyataan Zuraida semalam selepas menghadiri majlis sambutan Hari Malaysia di Kota Belud, Sabah.

Semalam, Zuraida berkata bahawa beliau tidak akan menghadiri mana-mana mesyuarat parti melainkan Anwar bersetuju bertemu beliau dan beberapa pemimpin lain yang memihak kepada Mohamed Azmin Ali.

Kumpulan yang memihak timbalan presiden PKR itu telah memulaukan semua mesyuarat rasmi PKR yang dipengerusikan oleh Anwar.

Ia dipercayai berkaitan dengan video seks yang didakwa membabitkan Azmin dengan penyokongnya mendakwa Anwar adalah dalang di sebaliknyaAnwar telah menafikan sebarang peranan dalam video itu.

Antara pengikut setia Azmin adalah Zuraida dan Menteri Besar Selangor Amirudin Shari.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-