Saturday, April 25, 2020

Muhyiddin: Rakyat dah muak dengar cerita politik


Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin berkata rakyat Malaysia kini sudah muak untuk mendengar cerita-cerita politik.

Menurutnya, beliau kini memberi tumpuan dalam menangani krisis Covid-19, berbanding mengulas isu-isu politik seperti keabsahan kerajaan Perikatan Nasional yang diterajuinya.

"Saya dalam kerajaan, sejak awal saya duduk di kerusi PM saya tak fikir soal politik. Rakyat tak nak dengar dah, dah muak cerita-cerita tu.

"Yang mereka nak tahu apa kerajaan buat, apa PM, jemaah menteri, pentadbiran ni laksanakan untuk menangani isu penting yang mereka hadapi


"Saya tak ada dalam kenyataan sebelum ni, hatta sekarang ni, nak mengulas soal-soal berkaitan politik.

"Nanti orang kata soal Covid-19 tak selesai, dia cerita soal parti dia, gabungan dia, kerajaan dia, keabsahan dia, ni rakyat tak minat. Saya faham tentang itu," katanya.

Muhyiddin berkata demikian dalam wawancara dengan RTM dan Astro Awani malam ini.

[Berita penuh menyusul]

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-