Tuesday, January 29, 2013

PRU-13 UMNO pangkah UMNO ..............

Snap shot dari laman blog pro UMNO

Wak tak heran kalu PRU-13 nanti parti UMNO@BN hanye akan di pangkah oleh ahli2 dan penyokong UMNO sahaja. Sebenar nye penemuan Tn Guru Nik Aziz dengan Karpal Singh dan Bishop Sebastian ini sudah bikin UMNO dan pencacai nye mengelabah dan mengelupo macam ayam kene sembeleh.

Isu Kalimah Allah yang senghaje di perbesarkan dan di hebah2 kan oleh UMNO dengan sendiri nye telah menjadi senjate yang membunuh tuan nye. Isu ni diperbesarkan sehingge PERKASA mahu mengadakan tunjuk perasaan membakar bibli versi bahasa melayu yang menggunakan kalimah Allah.

PM Najib semakin pening kepale nye dibuat oleh PERKASA, dah lah parti komponen BN seperti MCA, MIC, Gerakan dan PPP sudah di tinggalkan oleh kaum cina dan india, kini PERKASA pule dah buat hal 'menghalau' kaum yang beragama kristian dari mendekati UMNO@BN.

Tn Guru Hj Nik Aziz memang seorang ulama yang sangat bijak, peranan nye mendakati kaum kafir di tangani nye dengan secare halus dan berhemah. Sekarang kaum kafir lebih mempercayai PAS dari parti UMNO@BN yang jelas menunjukan sifat perkauman nye.

Sekarang mari kite perhatikan pade potongan 'snap shot' di atas yang di petik dari sebuah blok pro UMNO. Sudah pasti nyate blogger ini tergamam dengan tindakan Tn Guru Hj Nik Aziz. Tidak ade ape sebarang komen yang berani dia buat. Sedangkan blog ini terkenal dengan sikap nye suke menghentam pemimpin2 PAS di dalam blog nye.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-