Monday, December 16, 2013

Ni ape cerite ni......??? Macam lagu 'Bangau oh bangau ............

Kementerian Dalam Negeri (KDN) dah beri lampu hijau pade Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharum untuk ambil tindakan terhadap pemimpin nombor 2 dalam PAS kerang penglibatan nye dalam ajaran Syiah. Arahan tu sangat jelas kerane ianye di saksikan oleh manusie yang hadir dalam Perhimpunan Agung UMNO. Ianye juge telah tersebar keseluruh negare dan mungkin dunie melalui radio, TV dan internet.

Sekarang Menteri di Jabatan Perdana Menteri ni pule kate soal perkare ni kena serahkan pade Jabatan Agama Islam Negeri untuk ambil tindakan........

Marilah kite same2 tunggu ape pule Jabatan Agama Islam Negeri nak kate.........

Wak tak heran, kerane ini semue perangai UMNO.

Jamil serah pada Jabatan Agama Islam negeri tahan Mat Sabu

 


Menteri di Jabatan Perdanan Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata beliau menyerahkan kepada Jabatan Agama Islam negeri untuk menahan Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu yang dikaitkan dengan fahaman Syiah susulan pendedahan bukti oleh Kementerian Dalam Negeri (KDN) kelmarin.

NONE"Itu (soal penahanan) kita serah kepada (Jabatan Agama Islam) negeri," katanya dalam sidang medianya hari ini.

Beliau menjawab soalan pemberita berhubung pendedahan 10 bukti yang mendakwa Mohamad yang didakwa terlibat dengan fahaman Syiah. Mohamad bagaimanapun menafikannya.

Kelmarin Ketua Setiausaha KDN Datuk Seri Abdul Rahim Mohamad Radzi mendedahkan antaranya Mohamad pernah 'berselawat' sebagaimana yang diamalkan penganut Syiah pada 2005 pada satu sesi ceramah PAS di Arau, Perlis.

Abdul Rahim juga berkata Mohamad pernah menyatakan kekagumannya dengan kepimpinan dan perjuangan pemimpin revolusi Iran 1979, Ayatullah Khomeini serta memuji Setiausaha Agung Syiah Lubnan Hassan Nasrullah.

2 comments:

  1. Wak,
    Saya kagum dengan usaha Wak membiakkan pelbagai ungkas.Adakah saya berfahaman Ungkas Wak Labu?

    ReplyDelete
  2. Zahid dah gali kubur sendiri, tunggu siapa yg boleh tolak dia ke dalam

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-