Wednesday, February 26, 2014

Bloger pro BN kehabisan modal di PRK DUN Kajang........... ini bukti nya

Tuesday, February 25, 2014

PRK KAJANG : SARANAN GAP KEPADA PENYOKONG DAH AHLI PAS KAJANG...INI KALI LAH !



cuba tanya ahli dan penyokong pas ..
tahu kah mereka..

bahawasanya IMEJ PAS ITU HANCUR KERANA ZINA POLITIK MEREKA DENGAN ANWAR ?

imej dan kredibel takde.
pendirian politik pas tak menguntungkan islam dan melayu.

dek kerana 3 perkara ini punca besar pas ditolak melayu.

strategi politik pas sebenarnya tak sehebat mana.

pas bertanding di kawasan pengundi melayu.
pkr bertanding di kawasan campuran.

jadi pada anwar, tak merugikan untuk beliau melelong segala hak islam dan melayu depan public, kerana yang akan menyokong partinya nanti terdiri daripada bukan islam.

manakala pas yang terpasung, terpaksa bermati-matian menjawap soalan demi soalan orang melayu yang tak puas hati dengan mainan pakatan...

JADI...

saranan aku kepada penyokong dan ahli pas kajang..

tunjukkan kepada masyarakat kuasa undi anda.
tolak anwar di kajang.
hanya dengan signal ini, maka ANWAR AKAN BISA HORMAT SEMULA PADA PAS !

amacam..
INI KALI LAH....



 Wak tak heran bile terjumpe posting seperti di atas ni dalam blog yang pro BN.  Sebenar nye mereke ni dah tak de modal untuk di menentang pengaruh kekuatan Pakatan Rakyat hari ini. Boleh di katekan hampir seluruh rakyat yang telah sedar tentang keburukan cara BN mentadbir negara telah bersatu dalam Pakatan Rakyat.

Kini misi penyokong2 PR ni tidak lain tidak bukan hanyalah untuk menumbangkan kerajaan Barisan Nasional sahaja. Kekuatan sokongan PAS, PKR dan DAP dalam Pakatan Rakyat tidak mudah perkotak-katik kan oleh mana2 pehak, terutame nye pencacai2 Barisan Nasional.

Sebenar nya PRK DUN Kajang ini sangat2 di geruni oleh pemimpin2 dan pencacai2 UMNO. Kekalahan BN yang di wakili oleh MCA pasti akan mendatang kan keaiban dan kemaluan yang teramat besar kepada UMNO Selangor walaupun calun nya itu dari MCA.

UMNO sudah awal2 lagi mengetahui bahawa BN pasti akan tewas, inilah sebabnya UMNO tidak yakin untuk tampil masuk ke gelanggang, sebalik nye MCA pule yang ditampilkan untuk berdepan dengan bala tentera Pakatan Rakyat yang begitu gagah perkasa.

Pemimpin2 UMNO tahu dan sedar bahawa MCA sebenarnye dah 'mati' pada PRU 13 yang lalu. Penyokong2 MCA dari kaum cina sudah hilang kepercayaan nya terhadap parti itu, kini mereke semuanya sudah berhijrah keluar dan masuk kedalam kem DAP.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-